PRESSEMEDDELELSE: Ny daglig leder i Håndbold Spiller Foreningen

Josephine Touray afløser Rasmus N. Haagensen som ny daglig leder i Håndbold Spiller Foreningen

Pressemeddelelse, 15/11-2005

Håndbold Spiller Foreningen har pr. 11. november 2005 ansat Josephine Touray som ny daglig leder i foreningen.

Josephine Touray, der har opnået 90 A-landskampe for Danmark og tidligere har spillet ligahåndbold for bl.a. Kolding IF og Ikast/Bording EH, slår nu sine håndboldmæssige folder i FCK Håndbold. Sideløbende med dette er hun i gang med en HA Jur.-uddannelse på Syddansk Universitet.

Josephine afløser Rasmus N. Haagensen, der fratræder stillingen grundet et ønske om at søge nye udfordringer.

- Vi glæder os til samarbejdet med Josephine og er overbevist om, at hun, i kraft af sin lange karriere og store håndboldmæssige viden, er den helt rigtige profil til at fortsætte Rasmus? store arbejde og bringe foreningen videre til glæde for alle elitehåndboldspillere, udtaler Torsten Laen, der, udover at passe karrieren i GOG/Svendborg TGI og på landsholdet, er formand for Håndbold Spiller Foreningens bestyrelse.

- Håndboldspillere får løbende behov for kompetent rådgivning i stadig flere forskellige sammenhænge, og vi skal derfor have styrket Håndbold Spiller Foreningens position yderligere. Jeg glæder mig meget til at komme i gang med dette arbejde, og ikke mindst til at være med til at varetage elitespillernes interesser og gøre en forskel, siger Josephine Touray om de nye udfordringer.

For yderligere oplysninger kontaktes formand Torsten Laen (23 23 84 64) eller daglig leder Josephine Touray (22 35 35 07).