top of page

Team Esbjerg er danske mestre 2025/2026 🏆

Team Esbjerg er tilbage pÄ tronen i dansk kvindehÄndbold. Stort tillykke til Spillerforeningens nÊstformand, Kathrine Heindahl, og resten af truppen.

3. juni 2026

Team Esbjerg er danske mestre 2025/2026 🏆

Guldet er et bevis pĂ„ den kvalitet, der gennem flere Ă„r har gjort Team Esbjerg til en fast del af toppen af dansk og europĂŠisk hĂ„ndbold. 🏆


Vi Þnsker samtidig Odense HÄndbold stort tillykke med sÞlvmedaljerne og NFH tillykke med bronzemedaljerne.


Tak til alle spillere for endnu en sĂŠson fyldt med store prĂŠstationer, intens dramatik og hĂ„ndbold pĂ„ hĂžjeste niveau. 


PÄ vegne af Spillerforeningen HÄndbold Þnsker vi alle tre medaljevindere stort tillykke med medaljerne.


📾: Frank Cilius/Ritzau Scanpix

bottom of page